Tema: Re: Ar galiu apsitverti savo mišką?
Autorius: Niccolo
Data: 2009-12-31 15:55:43
Suprantu tavo rūpestį. Norėčiau tverti tik netoli savo namo, kad po langais
netriukšmautų ir nešiukšlintų ir kad galėčiau su triusikais po namus
vaikščioti, nebijodamas, kad kažkas prie lango prieis ir spoksos (kartais
dabar taip būna, nes langas - akių aukšty). O šiek tiek toliau - tegul
vaikšto ir grybauja, ir tegul balius daro, tik kad šiukšles paskui
susirinktų ir nuorūkų nemėtytų, nes labai nervuoja rinkti, o ir netelpa į
mano 140 Lt konteinerį, už kurio išvežimą moku ir taip nemažai, o didesnį
dėl tokių šiukšlintojų nenorėčiau pirkti ir už išvežimą mokėti...