Tema: Re: Ar galiu apsitverti savo mišką?
Autorius: Laimis
Data: 2009-12-31 14:32:42
Doc rašė:

> Jei kalbėti apie realybę, o ne apie tai kaip norėtum kad būtų, tai viso
> pasaulio visas turtas, tame tarpe visa gamta, kažkam priklauso, t.y.

Jei kalbėti apie realybę, o ne ne apie tai kaip norėtum kad būtų, tai
tas svarbiausias savininkas (valstybės) pasirūpina ir viešuoju interesu
(jau matau grimasą...) ir užtikrina teisės neabsoliutumą, tausoja ir
sprendžia racionaliai ką ir kaip reikėtų daryti, o ne grynai
pragmatiškai, daiktiškai; pats turbūt bevelytum turėti absoliučią teisę
išsikirsti savo mišką kada tik panorėjęs ir tiek, kiek tik panorėjęs ir
parduoti medieną...?

> Kaip suprantu gyveni kosmose? Kadangi tokių iki šiol nepažinojau, Įdomu
> būtų kada užeit į svečius :)

Gyvenu dėžutėje. Žemės sklypas (nuosavybės teisės) ir gamta vistiek
nesusiję taip kaip tau norėtųsi (mano sklypas, mano ir gamta).