Tema: Re: Ar galiu apsitverti savo mišką?
Autorius: Laimis
Data: 2009-12-31 12:13:27
Faktas rašė:
> nu tai gal kils, jei ten pradės lankytis dėl išgertuvių ir po to
> palikinės kalnus šiukšlių ir sudaužytų butelių?

Ne. Nes tai kelias į niekur. Į tvoras ir norą išvaryti viską ir visus iš
„savo“ valdų; už tai, kad užmynei šungrybį, už tai, kad švilpauji; galų
gale už tai, kad ten esi.

p.s. Beje, mano galva, tai dar vienas pavyzdys, kai iš „paniatkių“ ir
įstatymų/pareigūnų neveikimo (dėl tų pačių „paniatkių“ ir savos,
savininkiškos tvarkos) kyla tvoros vietoje to, kad būtų padoriai
baudžiami tie, kurie gamtą niokoja, miškus šiukšlina.