Tema: Re: Ar galiu apsitverti savo mišką?
Autorius: Gintas
Data: 2010-01-01 22:35:35
skiriasi tuo, kaip kad skiriasi tai, kad zaisline masinyte galiu vairuot smelio karjere be vairuotojo pazymejimo, tuo tarpu tikra vairuojant -reikalinga atitinkama kategorija :)

"Doc" <giedriusc_aciunereikia_@gmail.com> wrote in message news:hhlkbp$a5o$1@trimpas.omnitel.net...
Kuo tavo "argumentas" skiriasi nuo "argumento", kad pirkdamas kelnes turi
suvokti, kad jų kišenėse rankas laikyti galima visiems, o ir apskritai
gamtovaizdžio darkyti gražias kojas pridengiant bjauriomis kelnėmis
negalima?

--
Doc