Tema: Re: Ar galiu apsitverti savo mišką?
Autorius: Niccolo
Data: 2009-12-31 22:16:26
Todėl, kad gyvename teisinėje valstybėje ir ieškau teisėtos galimybės apsitverti dalį (atkreipkite dėmesį - tik dalį, kelis metrus nuo namo sienos) teisėtai man priklausančio žemės sklypo, palikdamas daug didesnę dalį neaptvertą, kad fiziniai asmenys galėtų nevaržomi ten daryti, ką tik nori. Aklina 2 m tvora, kiek žinau - neteisėta bet kokiu atveju. Kelnes paprastai apsimaunu, bet kartais vasarą būna karšta arba naktį ateinu ko nors atsigerti - nesimausi gi visada tų kelnių.
Tave irgi su artėjančiais. Kiekvienas turėkime savo nuomonę - svarbu, kad viskas būtų teisėta :-)))