Tema: Re: Baudos skyrimas uz KET pazeidima
Autorius: domo
Data: 2009-01-08 13:41:51
mane Kaune panasioje sitaucijoje "pagavo". Sako issukei kur negalima. As
nieko nesuprantu. Ir priekyje stovi toks taksi, savos dalies laukia - turbut
idave.
Tai kai pradejo grasinti kad sius medziaga vyriausiam komisariatui, ir as
sutikau - tada greit pareiske kad skubus iskvietimas, ismete mane is
automobilio, ir nuvare. Net man kelio neparode kai prasiau, nes ne
Kaunietis.

Taip ir sakau - duoda pistoleta, ir uzsidirbk - komisariate valdzios visai
nera, nera kas suvaldo tuos policininkus.