Tema: Re: Baudos skyrimas uz KET pazeidima
Autorius: Glebas
Data: 2009-01-04 12:18:58
"zales" <nera@nera.lt> wrote in message
news:gjq1uo$rjq$1@trimpas.omnitel.net...
> Su tamstos mintimis is esmes sutikciau, bet gi tokios situacijos, kurias
> cia pavardinot su ironija, yra pasitaikiusios bent keletai mano draugu :)
> vienas is atveju buvo, kad sustabde ir pasake jog neleistinoj vietoj
> apsisuko, nors net neapsisukinejo. Ta pasakius, sitas kaltinimas isnyko
> :)) bendriniu atveju tai be abejo - is lempos kaltinimu nelabai buna.

Kiek % pazeidimu del kuriu prisikabina yra isgalvoti? :)
Tikrai visko manau buna, visi klysta, kartais ir pareigunai ko gero nori
paissidirbineti, kaip ir kiekvienas is musu. Taciau bendrai paemus tai jei
vaziuojama normaliai, tai net ir tu stabdymu yra labai labai mazai.

> Cia toks gyvenimiskas paradoksas vyksta nuolat - padarai nusizengima, o
> paskui pyksti, kad eme kysi (kokia korupcija!), arba kad neeme (ot asilas,
> surase protokola) :))

Ir kai padaromas nusizengimas ir gaunama bauda, tai tas pazeidimas
pasakojant pasidaro zymiai menkesnis, bet isryskeja dideli pareiguno elgesio
liapsusai. Gi tiesiog siaubinga, kai pareigunas nelabai aiskiai pasako savo
pavarde, kai neuzsegta virsutine uniformos saga ir t.t., tokie dalykai iki
visisko nulio sumazina vairuotojo padaryto pazeidimo reiksme ir reiskia, kad
del visko kaltas policininkas.