Tema: Re: Baudos skyrimas uz KET pazeidima
Autorius: pjezo
Data: 2009-01-04 13:33:05
taip/ne.
reiketu suprasti kas tas per padaras - butinasis reikalingumas...
1.-realus pavojus istatymo saugomom vertybem.
2.-to pavojaus neimanoma pasalinti kitomis priemonemis/budais- kaip tik pazeidziant kita istatymo saugoma vertybe.
3.-padaryta zala turi buti mazesne nei isvengta.

- jei begsi nuo plesiku ir pazeisi KET (virsysi greiti ir pan) tai atitiks butinojo reik salygas.
- vezi nesciaja i ligonine prasidejus saremiams, virsiji greiti- atitiks b.r. salygas.

taciau-- vezi nesciaja i ligonine prasidejus saremiams, virsiji greiti ir nesuvaldes auto partrenki pesciaji perjoje ir jis zusta- viskas NERA butinojo reikalingumo- neatitinka 3 salygos.

trumpai tiek...