Tema: Re: Baudos skyrimas uz KET pazeidima
Autorius: domo
Data: 2009-01-04 02:42:36
jeigu pastebesi, policininkai dirba ant saves, stabdo, baudzia - ir galvoja
cia ju toks darbas, t.y. kuo daugiau pinigu nuo visuomenes (vargsu studentu)
nuplesti. Kitas aspektas - visi jie neprofesionalai, nes kiti policininkai
elgiasi kitaip. Vieni papraso eiti i ju masina, kiti ne, vieni praso
darbovietes, kiti ne, etc. O kad tau baudos neskyre, tai itikinamai snekejai
isgalvotus straipsnius - jie manau nieko nezino ir suda mala. Cia kaip
anekdote duoda pistoleta ir sukis kaip nori.