Tema: Re: Baudos skyrimas uz KET pazeidima
Autorius: zales
Data: 2009-01-04 15:19:28
Tas tai taip, bet ne visai apie tokia situacija snekam. Man idomu ar jis
gali "teisetai nebausti" ? Nesant butinojo reikalingumo, o tiktai remiantis
protingumo ir teisingumo principais.
Kad baust gali praktiskai bet kokiu atveju (netgi nesant nusizengimo) tai
net neabejoju - gali teisme aiskintis paskui :)