Tema: Re: beveik isleido atostogu.. kas toliau??
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-05-25 09:58:06
tūpas kažkoks nerimas tas tavo. Niekaip nenuslūgsti?

Direktoriaus popierius turi būti toks:
"Įsakau X.Y. išleisti kasmetinių atostogų nuo 2009.01.01 iki 2009.01.13 imtinai."
Parašas.

TAVO parašo ten NEREIKIA.
Gali nebent ant savo prašymo išleisti atostogų paprašyti pavizuoti, kad prašymas gautas. O Direktoriaus įsakymų niekas nepasirašinėja.
Kita vertus, žiūrėk į savo bendrovės vidaus tvarką. Gali būti, kad ant tavo prašymo turi būti tavo tiesioginio vadovo parašas. Ir viskas, end of story.

Johnas