Tema: Re: beveik isleido atostogu.. kas toliau??
Autorius: 3brolis
Data: 2009-05-21 09:54:08
seip galiu padekot  tik Blynui ,xxx , zvaigzdut ,JAlexoid,...
 ps  visiems  :) ,.. is kur jus isikandot ta nesamone apie  nepamainomus
??? mano darba sugebetu dirbt bilekas is gatves !!!  ir   man  giliai
po..ui  ka jie sodins ir darys mano darbo vietoje  ir kaip jie dirbs , juk
kalba buvo ne apie tai !!  ..  tik   po visu situ debatu,  likau vistiek
uztikrintas , kad isejes atostogu pagal 1 varianta , as busiu atsauktas is
atostogu  ir dar ant kilimo , ir su gresenciu atleidimu   ( taip zinau cia
mano problema as durnas ,berastis ir verkiantis) ...o jei ka keicia, darbo
sutartyje isvis nieko apie nieka nera parasyta, sutartis is 2 puslapiu ,
pati paprasciausia be jokiu apibrezimu ir isvedziojimu  be pareigybiu  ir
tt...

aciu dar karta visiem ... ir risam ta tema , nes naudos jokios vistiek ..