Tema: Re: beveik isleido atostogu.. kas toliau??
Autorius: Ninja666
Data: 2009-05-21 08:22:50
3brolis wrote:
> sneku teisybe ... bet jiem kad pamatyt kazka kad pradetu vertint
> beprasmiska ...  jei net viena apskaitininke nebuvus atostogu gauna
> gerokai maziau pinigu tipo tu  buvai atostogu ,.. poto kai pripazysta
> kad klaida tai tuos pinigus jau 3 men neatidoda ir aisku neatidos ...
> tai ka cia sneket ...
> ok  reiskias bandau iki men galo perdaug nesimajacint pries akis, kad
> neprisimintu ka as cia dirbu o kai iseisiu atostogu bus jau pervelu .
>
> ps  bet kaip su tuo pavadavimu ??? kada mane priverte iseit is kitos
> [...]

Jėzau Krisau - nesistebiu tuo, kad tave "dulkina". Tu pats ieškai
priežasčių kur tau kažko bijoti. Šitoje vietoje ne tau bus blogai, o
įmonei, jeigu ji tave išleido ir nėra kam pavaduoja. Išleido tai
išleido. Jeigu žmogiškųjų santykių nėra tavo atžvilgiu, tai kodėl tu
turėtum rūpintis kažkieno šiknos svilimu? Tiesą sakant tai tau, turbūt,
paskutinis šansas pakovot už save - tu gali juos "šantažuoti" ir prispausti.

Sakai nesumokės atostoginių? Juo geriau tau - jeigu neklystu, tai tiek
dienų kiek tau neišmokės, tai tu gausi nemokamai atostogoms (pasidomėk
plačiau pats - galiu klysti).

Blemba negaliu - na ir kodėl žmonės leidžia taip ant savęs joti...