Tema: Re: beveik isleido atostogu.. kas toliau??
Autorius: 3brolis
Data: 2009-05-21 10:36:17
taip skaiciau , aciu ,  galesiu sakyt drasiai kad sedziu prie juodos juros
ir isitrinkit galvas ....

ps zinau kad jau visus uz3.14sau , bet taip ir nesupratau atsakymo i
klausyma , kam  turi galva skaudet del darbuotojo  perkvalifikavimo, darbo
organizavimo juos apmokant  i mano vieta ... ir jei tai manes neliecia  ar
gali valdzia man uzkraut ta dalyka??