Tema: Re: beveik isleido atostogu.. kas toliau??
Autorius: 3brolis
Data: 2009-05-22 13:16:48
kokios mesos ?? .. krize ...tik ant lasiniu ir degtines uztenka   !!
tik seip uz3.14so .. nu blin,  kad as neisiu  kur, ar bijau  iseit atostogu
...nu nebuvo ne kalbos juk.,  esme juk  kaip iseit !! ?? ar  susitaikit su
tais , kuriem peili galandu ir padaryt viska tvarkingai .. ar  ijungt durniu
ir  iseit nes parasa kaip ir turiu o poto tegul jie zinosi ,nes kozeriai
kaip supratau  mano rankose ,na zinoma  teks nervuotis  pis prota ir tt
,.......