Tema: Re: beveik isleido atostogu.. kas toliau??
Autorius: xxx
Data: 2009-05-20 18:23:39
Cia nuo taves priklauso, t.y. kiek tau rupi valdzios nuomone: jei ji
pasakys: koks tu blogas, o tu musi kumsciu sau: kaltas. Na... Tai ir minsi
is Palangos i darba.

xxx

P.S.: beje, jei telefonas ne darbinis, o asmeninis, tai isjungciau ne
nesvarstes! (aisku, jei tikslas pailseti, o ne ismusti $$$ is darbdavio)