Tema: Re: beveik isleido atostogu.. kas toliau??
Autorius: Renookas
Data: 2009-05-20 14:43:37
imi pirma varianta. nepakeiciamu nera. tik keitimas kai kam skaudziai gali
kainuoti, tik siuo atveju ne tau. kaip ir mineta, telefono neisjungi, o kai
paskambina, skaai - kasu griovius, uzdarbiauju. O jei kazko reikia, gryzes
po atostogu paaiskinsiu, dabar uzsiemes. nu jei labi nores kazko, tariesi
del pinigu.