Tema: Re: beveik isleido atostogu.. kas toliau??
Autorius: 3brolis
Data: 2009-05-20 15:16:48
jo  .. as irgi prie pirmo varianto  nes patys pridirbo patys is3.14so mane
... uzkrove viska uz aciu  ka senaiu gavau normalius $  ...  o kai
pasirasinejo ant lapo  ryskai pamirso ka as dirbu , nes tuo metu  ieskojo
kas mane keis net neuzsimine apie tai kas bus su tais darbais perimtais  ..
na  priejima prie sistemos turiu tuik as su savo loginu  .. sukurt naujai
nebeda bet ...

seip ydomu .. ar po kokiu darbo  kodeksu as nepalendu ???  gal as turiu pats
rupintis kam perduot darbus ,apmokyt  darbuotojus i savo vieta ..   primint
valdziai ka as cia veikiu  ??
ar  atostogu iseinanciam   darbuotojui  cia  nepriklauso ??
ar nebus  taip kad nuo 1 birzelio einu atostogu  29 diena  visiem gudbai
...   o  1 d kai reikia kazkam jau dirbt
valdzia skammbina atsaukia is atostogu ir pastato tokia klizma ir pripaisu
grubu pazeidima kad geriau as nebuciau niekur ejas??