Tema: Re: beveik isleido atostogu.. kas toliau??
Autorius: 3brolis
Data: 2009-05-22 15:50:06
jaja..  ta as zinau kad 50/50 , todel ir rasiau, padiskutuojam ..juk
neiseina tiek sakotis ir det skersa ,nes gali but taip kad per atostogas
isvis neliks darbo .. bet va kad jau turiu parasa ,priduotas popierius  i
buhalterija  ir   laukiu kol ismokes atostogimius tai jau faktas
patvirtintas ..  ir kad ne mano problemos, kad kazkas zioplas uzdejo parasa
:)