Tema: Re: beveik isleido atostogu.. kas toliau??
Autorius: Skersinis
Data: 2009-05-20 15:42:58
Panašioje situacijoje buvau prieš kokius 8 metelius. Tiesiog generolams
pasakiau, kad išėjimas gali būi žmoniškas, ir pagal įstatymus. Jie nebuvo
durni :). buvo žmoniškai. Atostoginius net "juodą" dalį  sumokėjo už 3
metus. Ir kai reikėjo konsultacijų - visada padėdavau. ir dar užsidirbdavau.
o jei ganerolai durni - tai ... patys kalti.
pasamdys 10 studentų ir ... per keletą metų išsiteis, jei nebaigs lenktis.
Nepakeičiamų darbuotojų nėra. kaip ir darbdavių nepakeičiamų nėra . Reikia
įsisamonint tą..

"3brolis" <3brolis@one.lt> wrote in message
> [...]
> naujai nebeda bet ...
>
> seip ydomu .. ar po kokiu darbo  kodeksu as nepalendu ???  gal as turiu
> pats rupintis kam perduot darbus ,apmokyt  darbuotojus i savo vieta ..
> primint valdziai ka as cia veikiu  ??
> ar  atostogu iseinanciam   darbuotojui  cia  nepriklauso ??
> ar nebus  taip kad nuo 1 birzelio einu atostogu  29 diena  visiem gudbai
> ..   o  1 d kai reikia kazkam jau dirbt
> valdzia skammbina atsaukia is atostogu ir pastato tokia klizma ir pripaisu
> grubu pazeidima kad geriau as nebuciau niekur ejas??

>>> nemoka ...  tai parasiau prasyma atostogom gavau parasus ant prasymo ..
>>> tt...