Tema: Re: 2viguba pilietyb?. Vienas klausimas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2019-05-20 09:15:18

On 2019-05-20 09:02, Nerijus wrote:

> 	Ne nu, tai ash ne bankininkas, o tik nusivyles "klientas ish gatves".
> Kas manes ten daugiau klausys?

Bet šeip tau tu žinai ir gali paaiškinti, kad jie elgetauja ir neuždirba
to, k agaletu, paklause tavo izvalgu.?

> kas antras klientas. Aishku, ishskyrus tuos, kurie paeme paskola ant 40
> metu. Tie tai sedi ir tyli shiknas surauke, nes jei pasishakos, tai tuoj
> padidins palukanas 2-3% ir tiek.

Va taip paprastai - "bankas - bybys" ir tik pyst - pakil palukanos?

> 	Kas ydomeusia, tai yra tokiu durnu zhmoniu, kurie mano, kad bankas
> duodamas jiems paskola, daro jiems vos ne paslauga. Bet kai jiems
> paaishkini, kad vieno namo kaina jie sumoka uzh nama, ir dar dvi tokias
> pacias sumas bankui, tai kazkaip truputi pasikeicia poziuris. Bet yra
> tokiu kurie net nelabai tuo tiki.

Taip - bankas teikia paslaugas klientui. Ar tu manai, kad bankas turetu
daryti tai nemokamai? O gal dabartines busto palukanos - valdziazmogiu
daleisti virspelniai, kuriais skriaudziamas paprastas zmogus (kad ir ka
tas reikstu)?