Tema: Re: 2viguba pilietybė. Vienas klausimas
Autorius: Bronco
Data: 2019-05-13 13:45:22
On 2019-05-09 18:05, Lapinas wrote:
> Visa bėda, kad nematau (ir nieks nepaaiškina) kuo tai naudinga valstybei
> ir jos piliečiams, kurie likę čia.

Niekuo nenaudinga, tik vieni rūpesčiai ir, galimai, nuostoliai valstybės
biudžetui, nes vieniems leidus dvigubą pilietybę, kitiems ne, galimi
ieškiniai valstybei dėl piliečių diskriminavimo.

> Nereik man asmeninės naudos iš to. Ir daugelis, kurie balsuos už 2vigubą
> pilietybę, naudos tikėsis ne sau, o aniem.

Dar galima pažiūrėt ir kitu kampu. Kodėl vieniems Lietuvos piliečiams,
turint mažiau teisių (gali rink tik Seimą, bet ne Anglijos karalienę
:)), tenka vykdyti visas piliečio prievoles Lietuvos valstybei, o kiti
su dvigubomis pilietybėmis nuo dalies jų turi galimybę išsisukt?