Tema: Re: 2viguba pilietyb?. Vienas klausimas
Autorius: Nerijus
Data: 2019-05-20 09:02:47
On 2019-05-18 08:22 AM, Linas Petkevičius wrote:
> pasakei kasininkei,kaip reikia vykdyti banko veikla, kad maksimizuoti
> pelna ir jai tas nepatiko? neprofesionalu - nuosirdziai.

	Ne nu, tai ash ne bankininkas, o tik nusivyles "klientas ish gatves".
Kas manes ten daugiau klausys? Bet manau, kad jiems tai pasako vos ne
kas antras klientas. Aishku, ishskyrus tuos, kurie paeme paskola ant 40
metu. Tie tai sedi ir tyli shiknas surauke, nes jei pasishakos, tai tuoj
padidins palukanas 2-3% ir tiek. Tokie visada patvirtins, kad bankas
puikus, ju gelbetojas ir labdaros dalintojas.
	Kas ydomeusia, tai yra tokiu durnu zhmoniu, kurie mano, kad bankas
duodamas jiems paskola, daro jiems vos ne paslauga. Bet kai jiems
paaishkini, kad vieno namo kaina jie sumoka uzh nama, ir dar dvi tokias
pacias sumas bankui, tai kazkaip truputi pasikeicia poziuris. Bet yra
tokiu kurie net nelabai tuo tiki.

	N. M.