Tema: Re: 2viguba pilietybÄ—. Vienas klausimas
Autorius: Linas PetkeviĨius
Data: 2019-05-08 22:25:23

On 2019-05-08 22:09, Lapinas wrote:
> Tai tiesiog dėl "patogumo"?
> Nu bbs žino, neįtikina manęs tokie argumentai.

Tu rasei, kad nematai jokiu argmentu. As tau duodu viena labai svarbu -
praktiskuma.

> Gerai būtų, kad nepermestum man pamąstymų apie biurokratijas, o tiesiog
> surašytum argumentus. Ir būt gerai iš pozicijos tų, kurie visom keturiom
> jau ten, o ne kaip tu.
> Nes akcentas eina apie išvykusius, kurie ten dirba, jų vaikai moksi, ir
> tipo jie galbūt sigrįš jei turės dar ir LR pilietybę.

Praktinis pavyzdys. Isemigravo mano giminaite į UK. Nori paimti paskola
ir pirkti busta Lietuvoje - grizta vaikai mokytis i Lietuva (kurie visa
gyvenima pragyveno UK budami LT pilieciai ir tai nepatogu). Butu UK
piliete - paskola Lietuvos banke misija neimanoma. O dabar - susitvarke
viska internetu, net nenuejusi  nei karto i banka.