Tema: Re: 2viguba pilietybė. Vienas klausimas
Autorius: Lapinas
Data: 2019-05-08 21:21:51
OK. Galima plačiau, nes aš nesusidūręs su tomis realijomis.
Nu tikrai įdomu žinot.

Gi jei nori komfortiškiau gyvent toj šaly, kur GALI gaut pilietybę, tai tu
ten jau turi būt prigijęs ir įsiliejęs į gyvenimą. Nu tai atsisakai LR
pilietybės, priimi aną ir gyveni. Prireikė sugrįžt, OK, atsisakai anos ir
priimi LR pilietybę. Kame parkės?

Tokiam variantui gal reik ne 2gubos pilietybės įteisinimą daryt, bet
paprastint pilietybės susigrąžinimą jos atsisakiusiems (BLET čia ne
klausimas ir nevystikit šito mano pafilosofavimo!!!)

Čia aš ne trolinu (kaip kartais darau), bet rimtai noriu išgirst tą nuomonę
iš anapus.