Tema: Re: 2viguba pilietybė. Vienas klausimas
Autorius: Lapinas
Data: 2019-05-08 22:47:03

"Linas Petkevičius" <linas@NONONOlekiam.lt> wrote in message
news:qavaf3$234$1@trimpas.omnitel.net...

> Tu rasei, kad nematai jokiu argmentu. As tau duodu viena labai svarbu -
> praktiskuma.

Čia pats sugalvojai, kad rašiau, kad nematau argumentų. Aš atviras suprast
aną pusę.

> Praktinis pavyzdys. Isemigravo mano giminaite į UK. Nori paimti paskola ir
> pirkti busta Lietuvoje - grizta vaikai mokytis i Lietuva (kurie visa
> gyvenima pragyveno UK budami LT pilieciai ir tai nepatogu). Butu UK
> piliete - paskola Lietuvos banke misija neimanoma. O dabar - susitvarke
> viska internetu, net nenuejusi  nei karto i banka.

OK. Perskaičiau ir užskaitau.
Nenoriu džiugint vatnikų, bet paklausiu:
pajamos pas ją UK? Kreipiasi paskolos į Lietuvos banką, nurodydama tikslą
pirkti būstą (ne pagrindinį) Lietuvoj ir mokės iš pajamų UK.?
O jei esi UK pilietis, gauni pajamas UK, ten bankai neduotų paskolos
panašiom sąlygom pirkt būstą užsienio valstybėj?

O dar yra kažkokių privalumų toj dviguboj pilietybėj?
Deklaruoju: tikrai noriu išgirst aną pusę, o ne Pavilionio klejones.