Tema: Re: 2viguba pilietybė. Vienas klausimas
Autorius: Lapinas
Data: 2019-05-08 22:09:50
Tai tiesiog dėl "patogumo"?
Nu bbs žino, neįtikina manęs tokie argumentai.

Gerai būtų, kad nepermestum man pamąstymų apie biurokratijas, o tiesiog
surašytum argumentus. Ir būt gerai iš pozicijos tų, kurie visom keturiom jau
ten, o ne kaip tu.
Nes akcentas eina apie išvykusius, kurie ten dirba, jų vaikai moksi, ir tipo
jie galbūt sigrįš jei turės dar ir LR pilietybę.

IMHO jie galės grįžt ir atgaut pilietybę, jei norės.