Tema: Re: 2viguba pilietybÄ—. Vienas klausimas
Autorius: Linas PetkeviĨius
Data: 2019-05-08 22:42:46
	Tai nera ko plestis - visu nemegiami trys skandinavu bankai pasake ok,
pasitinktas geriausias. Tiskliau vienas suzinojes ka siulo konkurentas
pasiule maziau, bet noro begioti jau nebebuvo. Algalapiai is darbdavio,
saskaitos israsai - welcome on board. Nezinau ar turejo itakos tai,kad
visa laika turejo Lietuvoje banko saskaita ir ja naudojosi.

	Beje, pas tuos plesikus skandinavus salygs tokios, kad UK bankai savo
tevynainiams net uz pinigus neduotu.