Tema: Re: 2viguba pilietybÄ—. Vienas klausimas
Autorius: Linas PetkeviĨius
Data: 2019-05-08 21:28:29

On 2019-05-08 21:21, Lapinas wrote:
> OK. Galima plačiau, nes aš nesusidūręs su tomis realijomis.
> Nu tikrai įdomu žinot.

Kiekvienoje salyje savi tarakonai. Bet sutik - anglas ne lietuvos
pilietis daugeliu atveju Lietuvoje susidurs su problemomis - tiek is
verslo puses ir poziurio i toki asmeni tiek is biurokratijos. Jei
manai,kad UK biurokratija mazesne ir ten viskas ok - klysti labai.

> Gi jei nori komfortiškiau gyvent toj šaly, kur GALI gaut pilietybę, tai
> tu ten jau turi būt prigijęs ir įsiliejęs į gyvenimą. Nu tai atsisakai
> LR pilietybės, priimi aną ir gyveni. Prireikė sugrįžt, OK, atsisakai
> anos ir priimi LR pilietybę. Kame parkės?

Dvi pilietybes dar maziau parkiu, ypac kai seima ir ne vienas asmuo.