Tema: Re: 2viguba pilietybÄ—. Vienas klausimas
Autorius: Linas PetkeviĨius
Data: 2019-05-08 22:54:12

On 2019-05-08 22:47, Lapinas wrote:

> Čia pats sugalvojai, kad rašiau, kad nematau argumentų. Aš atviras
> suprast aną pusę.

"Nu realiai nesuprantu šito klausimo esmės: kam jiem Lietuvos pilitybė?"

> OK. Perskaičiau ir užskaitau.
> Nenoriu džiugint vatnikų, bet paklausiu:
> pajamos pas ją UK? Kreipiasi paskolos į Lietuvos banką, nurodydama
> tikslą pirkti būstą (ne pagrindinį) Lietuvoj ir mokės iš pajamų UK.?

Taip.

> O jei esi UK pilietis, gauni pajamas UK, ten bankai neduotų paskolos
> panašiom sąlygom pirkt būstą užsienio valstybėj?

Praktiškai ne. Pabandyk Lietuvos banke gauti paskolą pirkti būstą
Venesueloje - bus taip pat paprasta.

> O dar yra kažkokių privalumų toj dviguboj pilietybėj?
> Deklaruoju: tikrai noriu išgirst aną pusę, o ne Pavilionio klejones.

Ok, mano atvejis. Negaliu dirbti kai kurių darbų, negaliu dirbti su
rinkomis, kurios man būtų idomios. Negaliu skųstis - gavau irgi idomias
alternatyvas, bet jei man tai būtų esminis punktas - sėdėčiau suglaudęs
šikną ir laukčiau pilietybės.

O namais laikau dar Lietuvą, visas ūkis Tomasevskio tevonijoje. Noretusi
kazkaip kartais balsuoti ir tureti teise kitaip rekauti, kol nuspresiu
grizti pastoviai.