Tema: Re: 2viguba pilietybė. Vienas klausimas
Autorius: Lapinas
Data: 2019-05-09 12:28:24

"Linas Petkevičius" <linas@NONONOlekiam.lt> wrote in message
news:qavc54$3q8$1@trimpas.omnitel.net...

> "Nu realiai nesuprantu šito klausimo esmės: kam jiem Lietuvos pilitybė?"

> Taip.

Supratau.

> Praktiškai ne. Pabandyk Lietuvos banke gauti paskolą pirkti būstą
> Venesueloje - bus taip pat paprasta.

Supratau

> Ok, mano atvejis. Negaliu dirbti kai kurių darbų, negaliu dirbti su
> rinkomis, kurios man būtų idomios. Negaliu skųstis - gavau irgi idomias
> alternatyvas, bet jei man tai būtų esminis punktas - sėdėčiau suglaudęs
> šikną ir laukčiau pilietybės.
>
> O namais laikau dar Lietuvą, visas ūkis Tomasevskio tevonijoje. Noretusi
> kazkaip kartais balsuoti ir tureti teise kitaip rekauti, kol nuspresiu
> grizti pastoviai.

Na taip, nors persiplėšk. Tai tokiems atvejams reik prezidento dekretu tau
antrą pilietybę suteikt:
magnatas, patriotas, žemvaldys. Tokių mums reikia ;)

Kažkaip man atrodo, kad reik ne 2vigubos pilietybės, o lietuvio kortos
klausimą stumt, tos kortos turėtojus prilyginant piliečiams, bet
nesuteikiant jiems teisės dalyvauti valstybės valdyme.
Toks variantas man būtų priimtinesnis.