Tema: Re: 2viguba pilietyb?. Vienas klausimas
Autorius: Nerijus
Data: 2019-05-20 08:55:57
On 2019-05-17 10:26 PM, Audrys wrote:
> o tai is ko tas klientu aptarnavimo vietas bankas turetu islaikyt?
> nepatarsi?

	O tai kokio bb tas bankas, tik atejes i Lietuva, visus zhmones su
bizunu ir meduoliu susivare pas save. Prievartaudamas net imones, kad
nemoketu grynais, o tik per banka? Keiciant darbus senais laikai buvo
net bajeris, kad priklausomai nuo to kokiam bankui tavo darbdavys
"parsidaves", reikedavo ir darbuotojui pasidaryti tame banke saskaita,
kad gauti i ja alga!!! Realiai su tuo teko susidurti, asmenishkai.

	Nu o dabar, prasidejo: abonentinis mokestis, kad esi banko klientas.
Korteles mokestis, nes tavo virtuono nedengia abonentinis mokestis.
Pinigu pervedimas/iskaitymas i saskaita - mokestis. O paskutiniu metu
ikale dar viena, man labiausiai patinkanti "vertybiniu popieriu
saugojimo  mokestis". Ple, ple. Nuejau ir sakau jiems, "duokit man tuos
popierius, pats saugosiu". Nedave...

	N. M.

	P. S. Nu ir siuo metu, kiek jie babkiu skiria lobizmui, del grynuju
pinigu uzhdraudimo, ir pan. dalyku. Ishrinksit bankomata prezidentu, po
2-3 metu neturesit grynuju, pamatysit. Bankai tada gales ishsikalineti
kaip nores.