Tema: Re: Pensininkai, valstybe ir mes
Autorius: Radistas
Data: 2018-02-16 12:45:43
> vienam sodybą padovanojo
> kitam mikroautobusą padovanojo
> - tiesiog, šiaip. Iš geros dūšios.

Prisiminiau anekdota...
Susitinka 4 draugai, sedi vakare visi, geria buteli...
Vienas iseina pamyzt...
Like 3 pradejo kalbet, kaip gyvena kiekvieno vaikai...
1 sako, mano tai direktorius, labai gerai uzdirba, isivaizduok, draugui vila
padovanojo...
2 sako, mano tai irgi savo firma turi, irgi draugui jachta padovanojo...
3 sako, mano tai seime sedi, labai gerai uzdirba, draugui gera masina
padovanojo...
Gryzta 4 , klausia apie ka kalbam... tie sako tai va apie vaikus, kas kuo
dirba kaip gyvena...
4 sako, mano tai niekur nedirba, nes pydaras...!!!
bet labai gerai gyvena,
vienas draugas vila padovanojo, kitas jachta, trecias masina...
na vienu zodziu labai gerai gyvena...