Tema: Re: Pensininkai, valstybe ir mes
Autorius: MRT
Data: 2018-02-09 12:16:55
> aš neabsoliutinsiu, nes visko būna
>
> konkrečiu atveju - tiesiog sužaidžia didelė specifika+ didelis darbo krūvis+didelė atsakomybė
> verslo sektoriuje tokių žmonių rajone yra keli šimtai
> VT sektoriuje - ji viena (kolegė yra , bet ji tik už dalį atsakinga ir nė už ką nenorėtų į šitą poziciją).

Ten jei ir nedidele istaiga buna, tai specifikos gremezdiskumas yra tas pats :)

> [...]
> specifiką gan neblogai žinojau, bet kai reikėjo tuos VSAFAS'us išsinagrinėti, suvokti ir pritaikyti, tai nebuvo labai jau paprasta
> (ir įpročiai bei supratimas iš verslo pusės - labai kliudė). Bet ten žinok tokių 'gudresnių' nedaug apsireiškia.Kas dirba tai
> dirba , o jaunų.. Čia ne Vilnius, gili provincija. ir tie su šviežiais diplomais tikrai nenori tokiom sąlygom ir tiek dirbti :)
> Jei ir pabandys kokia viena kita mergaitė - apsitrins, ir po kelių mėn mes, be jokio sąžinės graužimo.

As is IT, bet tas suknistas VSAFAS knisa.. kai atrodo finansininke kliedi, tai puse
kliedesiu rimtai ten taip reglamentuota, o kiti interpretuojami taip, kaip finansininkei patogiau.
Dar jei su FVAIS dirbama, ten toks afygenas GUI ir afygenas RTFM'as is >1000psl.

> [...]
> skyriaus ar kitos įstaigos, ir pasodins :)
> Kai didžiai nuostabai - suprato kad nieko panašaus, ir po nesėkmingų paieškų per aplinkinius rajonus,
> atėjo meras su administracijos direktorium į kabinetą, visus išvijo, pasiliko mamą, pasakė 'nieko neprašiau, prieš  nieką
> nesižeminau, bet dabar lenkiuosi ir labai prašau pasilikti'..
>
> :D Ir nuo to laiko visą skyrių kažkaip lyg ir gerbti labiau pradėjo :D
> Ir ten tokių 60+ dabar visas būrys. Man įdomu kas jas pakeis.

Tai gal rimtai iseitis NPC?.. Nacionalinis Pensijinio_amziaus_buhalteriu Centras :)