Tema: Re: Pensininkai, valstybe ir mes
Autorius: solara
Data: 2018-02-09 14:59:32
aš visai nuo valstybinių-biudžetinių įstaigų ir jų marazmų toli
tik tiek, kad artimų žmonių dirba
Vyras, pvz.
nors jis kitam lygmeny, ir darbas ne toks, kad popieriukus dėlioti, o daug
intensyvios veiklos, projektų, tame tarpe - tarptautinių, ir Lietuvos mastu
daro gan pastebimus dalykus,  tad užtenka kiek papasakoja, kiek daug
absurdų, kiek reikia galvą daužyt,  ir kiek daug darbo į šiukšliadėžę
keliauja... Seniai būčiau trenkus durim :)  Įkalbinėju ir jį , kad pamėgintų
į privatų verslą eiti, negi sėdės dabar iki pensijos toj valstybės tarnyboj
:)

o dėl biurokratijos...
Nežinau, gal ką dabar pakeitė, reikės paklausti, bet dar prieš kelis metus,
kad nusipirkti skylamušį, turėjo gauti 7 skirtingus parašus.