Tema: Re: Pensininkai, valstybe ir mes
Autorius: svyt
Data: 2018-02-15 22:00:22
O tai sefas vienintelis lietuvoj? Paprasciausiai tokie sefai
 pastoviai iesko darbuotoju, ir diduma darbo skelbimu pas butent
 tokius.
Pvz, transporto imones tolimu reisu vairuotoju pastoviai iesko
 apie 50 imoniu is 3000. Dalis imoniu yra tokiu, kur patekt su
 visom reomondacijom reikia laukt pusmeti ar ilgiau, kol kas iseis
 i pensija, ar pragers teises, jos darbuotoju neisko per
 skelbimus.

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D

----Android NewsGroup Reader----