Tema: Re: Pensininkai, valstybe ir mes
Autorius: MRT
Data: 2018-02-09 12:53:52

> nedidelių įstaigų buhalterės mina pas maniškę kelius, 'o ką man čia įrašyti? o kur šitą dėti'? O kaip šitą pataisyti?' Tai dar
> viso rajono supportą daro :)
>
> be to joms konsoliduoto balanso nereikia daryti

Tai reikia issiaiskinti kuri pas tavo mama neina konsultuotis ir pakviesti ja kaip kolege :)

> me too :)
> kai atsikračiau šių - tikrai nenusiminiau :)

Man menka paguoda.. IT srityje ne ka maziau nesamoniu like..
Pvz. >1000 Lt vertes daiktui, kuris nera kompas ar auto, turi rasyti investicini projekta,
kuriame paaiskint kaip suzydes tulpes 500 metru spinduliu aplink ar
kaip kitaip visuomene ivertins sios investicijos nauda..
Projekto iniciavimas-palaiminimas gali trukti daugiau nei DU METUS :)
Tik tam tikromis aplinkybemis gali tiketis isgimdyt per 9 men.

Ir dar toks zapadlo, kai padarai, palaimina - nuo kitu metu tokiems jau nebereikia :D..