Tema: Re: Pensininkai, valstybe ir mes
Autorius: Radistas
Data: 2018-02-09 12:53:55
Man 56m.  Vaikai gyvena savo gyvenimus, nieko nepraso, bet ir i svecius ju
neprisikvieciu.
neturi laiko...standartas.... kaip ir visi...
Isvarau i uzsieni pusmeciui ir ten uzsidirbu likusiems metams.
Is nsieko, nieko neprasau.

Turiu NT bet nuomot jau nebenoriu, nes sudegiau jau kelis kartus, kai manes
nera, niekas namoka net mokesciu, gryzus turiu srebti nesamones, koliotis su
nuomininkais ir klausyti ju aimanu, kad jiems ale tipo nemoka algu....nors
is tikruju jie jas gauna, tik elementarus runkeliai nemoka susideliot
islaidu ir pajamu balanso.... gavo alga ir URA... apsisopino...mokesciai pas
juos paskutineje vietoje....
Atsibodo tos nesamones todel jokio NT nebenuomoju, nes kam man to
reikia...jei jokio pelno is to nera...