Tema: Re: Pensininkai, valstybe ir mes
Autorius: Radistas
Data: 2018-02-09 14:35:28
> Rimtai? :) Jeigu turite panašaus amžiaus pažįstamų, neseniai ieškojusių
> darbo, paklausinėkite kaip sekasi ir koks yra darbdavių požiūris :)

Man 56m. Projektuotojo patirtis virs 30m Autocad, Inventor. Dirbau 7m UK,
projektavau karkasinius namus nuo kiekvienos lentos iki visu komunikaciju.
LT turejau AK iki 10kV atestatus elektrai (dabar pasibaige) ir dirbau
kazkada N imoniu projekvaimo grupese PDV.... Dabar gryzau i LT ir niekam
nesu reikalingas nes uz man siuloma "studento" alga as nesiruosiu pardavinet
savo ziniu ir firmai uzdirbinet 10x pelna, pats gaudamas grasius.... Mano
buve kursiokai dabar dirbantys LT dirba po darbo iki 20val arba nesasi darba
namo savaitgaliui....nors alga tik sutartine ... dejau skersa ant tokios
sistemos... Geriau vel isvaziuosiu, kur mano zinias vertina.