Tema: Re: Pensininkai, valstybe ir mes
Autorius: solara
Data: 2018-02-09 11:04:48
aš neabsoliutinsiu, nes visko būna

konkrečiu atveju - tiesiog sužaidžia didelė specifika+ didelis darbo
krūvis+didelė atsakomybė
verslo sektoriuje tokių žmonių rajone yra keli šimtai
VT sektoriuje - ji viena (kolegė yra , bet ji tik už dalį atsakinga ir nė už
ką nenorėtų į šitą poziciją).

Kita yra gretimam rajone, ir darbo neieško :)

Persikvalifikuoti - jai į verslą būtų easy .
Iš verslo į jos poziciją - pakankamai sudėtinga. Labai 'tolkovas' žmogus gal
ir po 3 mėn. sugebėtų neblogai gaudytis. Aš verslo specifiką gan neblogai
žinojau, bet kai reikėjo tuos VSAFAS'us išsinagrinėti, suvokti ir
pritaikyti, tai nebuvo labai jau paprasta (ir įpročiai bei supratimas iš
verslo pusės - labai kliudė). Bet ten žinok tokių 'gudresnių' nedaug
apsireiškia.Kas dirba tai dirba , o jaunų.. Čia ne Vilnius, gili provincija.
ir tie su šviežiais diplomais tikrai nenori tokiom sąlygom ir tiek dirbti :)
Jei ir pabandys kokia viena kita mergaitė - apsitrins, ir po kelių mėn mes,
be jokio sąžinės graužimo.

Jau vien kelias gan sudėtingas programas reikėtų įsisavinti. Savarankiškai.
Mama turėjo daug mano (nemokamų) konsultacijų. Kitas žmogus tokios prabangos
neturės.

Bet nesistebiu, ten net darbdavys nesuprato, kol neatėjo ir nepadėjo
pareiškimo ant stalo. Galvojo kad bet ką paims, iš kito skyriaus ar kitos
įstaigos, ir pasodins :)
Kai didžiai nuostabai - suprato kad nieko panašaus, ir po nesėkmingų paieškų
per aplinkinius rajonus,
atėjo meras su administracijos direktorium į kabinetą, visus išvijo,
pasiliko mamą, pasakė 'nieko neprašiau, prieš  nieką nesižeminau, bet dabar
lenkiuosi ir labai prašau pasilikti'..

:D Ir nuo to laiko visą skyrių kažkaip lyg ir gerbti labiau pradėjo :D

Ir ten tokių 60+ dabar visas būrys. Man įdomu kas jas pakeis.

"Doncius"  wrote in message news:p5jmb2$vtp$1@trimpas.omnitel.net...

Tikrai nenurasau tik del amziaus. Bet kiek susiduriu su vyresnio amziaus
zmonem - nei ten kokybes, nei kiekybes. Nekalbant apie inovacijas ir ju
siulymus.