Tema: Re: Pensininkai, valstybe ir mes
Autorius: solara
Data: 2018-02-13 15:09:30
+ :)

tarp kitko, pažįstu vieną šefą, kurio biznis gal ir nėra aukštosios
technologijos, daug dirba tiesiog eilinių darbininkų (tik darbo vieta dažnai
ne LT, dažnos komandiruotės),
bet jo natūra, elgesys - nelabai daugiau turiu su kuo palyginti net.
jis tuos darbininkus kaip viščiukus gano, visur suvežioja, ir juos pačius ir
jų žmonas, vaikus, pas gydytojus, notarus, teisių laikytis ar pan.,
įleidžia pagyvent į savo namus (ne pastoviai gyvenamus)
vienam sodybą padovanojo
kitam mikroautobusą padovanojo
- tiesiog, šiaip. Iš geros dūšios.

jei išvažiuodamas palieka savo sodybą prižiūrėti vietiniams kaimiečiams, tai
ne tik algą gerą moka bet ir pilną šaldytuvą maisto prikrauna, mašiną
palieka, viskuo juos aprūpina nuo A iki Z

Ir kaip greitai tie darbininkai ir vietiniai kaimiečiai 'išlempa', visus
šiuos geranoriškus poelgius ima laikyti už normą, ir kaip ima piktintis jei
staiga kažko nebegauna...

"Arj"  wrote in message news:p5unhg$f99$1@trimpas.omnitel.net...

Mano kukliais pastebejimais - priesingai, kuo rimtesnis/sudetingesnis
biznis, tuo sefai kulturingesni.
Ir saip, kuo toliau I vakarus, tuo daugiau kulturos darbo klausimais, ir tas
del vienos priezasties - ilgalaikej perspektyvoj taip kur kas labiau
apsimoka.

"Dainiushas"  parašė naujienų news:p5kbqg$l80$1@trimpas.omnitel.net...

niuansas, kuo labiau kapitalizmas laukinis, tuo labiau šefai buduliai.....