Tema: Re: Pensininkai, valstybe ir mes
Autorius: MRT
Data: 2018-02-09 16:01:48
> [...]
> tik tiek, kad artimų žmonių dirba
> Vyras, pvz.
> nors jis kitam lygmeny, ir darbas ne toks, kad popieriukus dėlioti, o daug intensyvios veiklos, projektų, tame tarpe -
> tarptautinių, ir Lietuvos mastu daro gan pastebimus dalykus,  tad užtenka kiek papasakoja, kiek daug absurdų, kiek reikia galvą
> daužyt,  ir kiek daug darbo į šiukšliadėžę keliauja... Seniai būčiau trenkus durim :)  Įkalbinėju ir jį , kad pamėgintų į privatų
> verslą eiti, negi sėdės dabar iki pensijos toj valstybės tarnyboj :)

Pipedijoj skaiciau, kad tai ne profesija, o pasaukimas :)
http://www.pipedija.com/index.php/Biurokratai
Siaip yra ganetinai ribotas laikas, kai gali netgi jaustis
naudingas, paskui susipazisti su sistema ir ji ima bukint..

> o dėl biurokratijos...
> Nežinau, gal ką dabar pakeitė, reikės paklausti, bet dar prieš kelis metus, kad nusipirkti skylamušį, turėjo gauti 7 skirtingus
> parašus.

Jei skylamusis brangesnis, tai galbut reikia atlikti ir "rinkos tyrima"..
Parasai matyt jau 8, o kad nenupirktum "auksinio", tai tas kur deda
3-ia parasa, privalo dar paviesinti toki ketinima.. ar kazkaip ten panasiai..

Siaip gaila tik vieno.. apie 4 is 10 dirba valstybiniam sektoriui..
Gal ir nebutu blogai, bet vat kazkodel normalesni kyborgai eina i si sektoriu.

Idomiausia, kad ikliuve normalesni kyborgai turi geru ideju, bet pati sistema
sukurta taip, kad jas ribotu, prioritetas yra eksperimentiniams sprendimams..

https://www.google.lt/search?q=Vyriausybė+darbuojasi+LKP+CK+(Lietuvos+komunistų+partijos+Centro+komiteto%2C+-+ELTA)+pastate+-+šaltame%2C+niūriame%2C+su+pikta+dvasia