Tema: Re: Pensininkai, valstybe ir mes
Autorius: andzeja
Data: 2018-02-09 11:11:55
Mano mama buhaltere tik privaciame sektoriuje. Jau rasiau pries
 tai apie problemas. Tai va ta firma, kuri ja pasamde, dirike sake
 daugiau gyvenime jaunu neims, nes jos ismoksta ir pabega. Sako,
 po to vel imk ir mokink nauja. Skae, jus pas mus dirbsite iki
 pensijos arba iki kada noresite... Yra ivairiu kontoru, kaip
 sakant...

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/