Tema: Re: Pensininkai, valstybe ir mes
Autorius: Arj
Data: 2018-02-13 15:00:32
Mano kukliais pastebejimais - priesingai, kuo rimtesnis/sudetingesnis
biznis, tuo sefai kulturingesni.
Ir saip, kuo toliau I vakarus, tuo daugiau kulturos darbo klausimais, ir tas
del vienos priezasties - ilgalaikej perspektyvoj taip kur kas labiau
apsimoka.

"Dainiushas"  parašė naujienų news:p5kbqg$l80$1@trimpas.omnitel.net...

niuansas, kuo labiau kapitalizmas laukinis, tuo labiau šefai buduliai.....