Tema: Re: Nauja sodros tvarka autoriams, savarankiskai dirbantiems, etc
Autorius: T:\)
Data: 2008-12-19 18:04:48
O ka sodros puslapyje ieskoti. Prie naujienu neradau, o kitur berods likus sena informacija. Tiesa, ilgai nesiknaisiojau, jei turi kur tikslia nuoruoda imesk.

O as galeciau imesti tikslia nuoruoda i istatymo formuluote. Gal protingesni isvartys kitaip.
Kaip sakoma pasitikrinkime apie ka kalbame:

Sio istatymo 4 straipsnio 3 dalyje nurodytu asmenu socialinio draudimo imokos skaiciuojamos ir mokamos nuo praejusiais metais gautu pajamu metines sumos. Individualios imones savininko pajamu metine suma sudaro imones apmokestinamojo pelno, apskaiciuoto pagal Pelno mokescio istatyma, ir mokestiniu metu pelno mokescio skirtumas.

paimta is http://www3.lrs.lt/pls/inter2/dokpaieska.showdoc_l?p_id=333876

T:)