Tema: Re: Nauja sodros tvarka autoriams, savarankiskai dirbantiems, etc
Autorius: T:\)
Data: 2008-12-18 14:16:02
gali, gali :)
Jei pasiziuri i istorija, tai jau buvo atveju, kai teisininkai musesi i krutine ir sake, kad mokesciai negales cia nieko padaryti ir eis i teisma. O realybeje gavosi taip, kad arba susitare 50/50 arba per teismus susimokejo kas priklauso. Taip, kad vieno teisininko nuomone nebutinai turi sutapti su valstybes galvu nuomone. O teismas tai ka - ziuri i raide. Jei priims istatyma, kad abeceleje po a turi buti raide c, tai gali eiti i teisma ir mustis iki nugriuvimo, kad va visada buvo b, tai kaip cia dabar :)

T:)