Tema: Re: Nauja sodros tvarka autoriams, savarankiskai dirbantiems, etc
Autorius: T:\)
Data: 2008-12-18 14:30:30
Nezinau, neekspertas as teisej, gal butu galima tiesiog pasakyti kodel jis priestarautu konstitucijai?
Nes pvz.: tikrai konstitucijai nepriestaruja kaip dividendai uzdirbti 2007 ar 2008, bet ismokami 2009 butu apmoekstiniti pagal nauja tvarka. Nera problemu atsaukti lengvatas kurios buvo ivestos pries 5 metus ir taikyti tiek naujom sutartim, tiek pasirasytom pries 5 metus. Patys kalti, kad patikejote busimom lengvatom :)

T:)