Tema: Re: Nauja sodros tvarka autoriams, savarankiskai dirbantiems, etc
Autorius: T:\)
Data: 2008-12-18 14:35:24
Negaliu garantuoti, cai tiesiog jau is panikos :)
Bet ziurim ka turim - sodros biudzeto istatymas yra tvirtinamas kiekvienais metais. Siameistatyme ir buna nurodyti imoku tarifai. O jau 2008 metu biudzete yra nurodyti sie tarifai. Kam juos ikalkuliuoti dabar, jei nesitiki ju siemet gauti? Ir tokia skubos tvarka. Manau, kad galima puse metu diskutuoti ir birzeli priimti sprendima. Tada po 6 menesiu ir isigaliotu. Bet siai dienai priimama 2008 metams ir isigalioja nuo sausio pirmos dienos.
Na ir dar - papildomai pensijos daliai buvo mokama pasibaigus metams iki sekanciu metu rugsejo 30 dieno priklausomai nuo rezultato. Taigi jei ziureti panasiai 2009 metais rugseji mokesime pagal 2008 nmetu rezultata.
Toliau, yra numatyti avansiniai mokejimai. Taip kad net jei ir nebsu skaiciuojama nuo 2008 metu, tai vistiek mokesi avansines imokas :)

T:)