Tema: Re: Nauja sodros tvarka autoriams, savarankiskai dirbantiems, etc
Autorius: T:\)
Data: 2008-12-18 13:32:38
Linai, tai kad taip ir yra, neikas nezino kaip bus. Nebent kokie aiskeriagiai :)
Yra tik projektai - neaisku ar juos patvirtins ir kokia ju redakcija bus. Pagal dabar esancia situacija tai bus hujovai, bet gal pakeis veina kita zodi ir pasikeis is esmes. Kitas dalykas istatymu pakeitimu projektai keik pats radau pateikti buvo ar ne gruodzio 15 diena. Ir ten tu pakeitimu dx ir dar biski. Kas juos perskaityti reikia apie dienos, o kur dar juos susisteminti kas ir kaip. Pvz visi iki siol skalambijo apie gpm ir pelno mokescius, nu tai kai pamaciau projektus tai ri pradejau juos skaityti. Maciau ir sodros pakeitimus, bet kazkaip nedasuto pasiziureti pirma kas ten (kazkaip pagalvojau, kad ten bus apie kokias mamas ir pan). Suveike tiesiog zmogiskas faktorius. O pasirodo sodros pakeitimuose yra ir bombike tiksinti su inividualios veiklos apmokestinimu :) Tai jei is pradziu buvo pasakymas, kad neaisku kaip bus, tai dabar, kaip ir rasei, ima tik paniskas juokas ir atsakymas bus pizdies tik nezinau kokio dydzio :)

Del pasako, manau ja reikia truputi patikslinti:
Surinko karalius savo padejejus (alia ministrus) uzdare juos atskirai viena nuo kito ir liepe sugalvoti viena plana kaip subalansuoti biudzeta ir isgelbeti lietuvos ekonomika. Galvojo, galvojo keikvienas apie savo sriti ir vienas nusprende padidinti socialinio draudimo imokas, kitas nusprende kad jis galetu padidinti pelno mokescius, trecias pagalvojo kad gal padidinam gpm, ketvirtas galvojo galvojo ir sugalvojo, kad gali pasiulyti nauja mokesti. Na sunese karaliui jis savo visi pasiulymus, karalius paziurejo viena kita plana, na patinka jie jam. Vilioja ji perspektyva surinkti daugiau pinigu, reikes maziau taupyti. Na ir sako, kam mums tas veinas planas, jei galim pasinaudoti visais pasiulymais :)
O snipa issius tik po nauju metu, nes laiudis dabar tik karpo ausimis ir klausosi ka sako jiems ziniasklaida. O ziniasklaida neigali - gavo per makaule su didesniu pvm'u ir daugiau nieko negirdi, nemato. Arba tiskliau girdi ir mato tik tai ka karalius nori parodyti ir visai nesidomi ka jis laiko uznugaros.

T:)