Tema: Re: Nauja sodros tvarka autoriams, savarankiskai dirbantiems, etc
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2008-12-18 11:06:22
Nu vienintelis rimtas komentaras, kuris ateina į galvą, tai tik tokia
istorija:

Gyveno kartą karalius. Ir nusprendė, kad blogai pas jį su mokesčiais.
Pasikvietė savo iždininką ir sako:
-Paskelbk mano naują įsakymą. Nuo rytojaus biški keliam mokesčius.
Praėjo kiek laiko ir karalius iunčia savo šnipą pažiūrėti žmonių reakcijos.
Grįžęs šnipas papasakoja, kad žmonės nelabai patenkinti, bet nepyksta,
supranta, kad reikia mokesčiu mokėti ir kitaip nebus.
Karalius bėl pasikviečia iždininką ir vėl liepia pakelt mokesčius. Ir vėl
siunčia šnipą. Šnipas grįžta ir sako, kad žmonės biški nuliūdę - gyvent
sunku darosi. Karalius  ir vėl mokesčius kelia. Šnipo duomenimis žmonės jau
nebeliūdi, o pyksta. Vėl keliam taksus. Šnipas jau išsigandęs grįžta -
žmonės su šakėmis renkasi, grasina karaliui i snuki duoti. Karalius nifiga -
keliam taksus. Šnipas jau ir i miesta bijo išeit, bet karalius vistiek ji
išveja išsiaiškinti. Grižta šnipas ir sako:
-Klausyk, karalius.Aš apakes. Kai paskelbe tavo nauja iskayma del mokesciu,
visi tik juokiasi ir krizena tarpusavyje. Nieko nesuprantu...
Tada karalius ir sako:
- Ka gi, aišku. Mokesčių daugiau kelti nebegalima. Bus blogai.

Nezinau kaip kitiems, bet kas dabar vyksta pas ms su mokesciais -  man jau
darosi juokinga.

Geriausiai kai nueini pas audita. Visiems viskas px. Sedi ir kikena. I bet
koki kliento klausima, o kaip bus kitais metais ir ka daryt, vienas
atsakymas - "A huj znajet..."